dimecres, 2 de maig del 2007

Estel-Verd, n. 21






N.21





Estel -Verd.











Desprès de resoldre que volia viure llargament a Barcelona, vaig anar a la Selva Negra i vaig comunicar la meva decisió a la resta dels Esperits de la Natura, en una assemblea que es va celebrar per aquest fi, a la que fins i tot va assistir-hi la gran Fada Besllum Boscana que és qui presideix les relacions de la Natura amb els humans, així com els meus mestres el gnom Gom-Gom, la fada Lliri Blau i l'elf Violeta de Llum. I, com a testimoni, el meu millor amic el follet Goteta de Rosada. I els vaig explicar el meu projecte, els motius que tenia per anar a viure amb la meva Amiga i com n'era de digna que un follet deixés el bosc per fer-li companyia. En Goteta de Rosada va testimoniar com la meva Amiga havia protegit el bellíssim matoll de gencianes blaves de primavera i tots van estar d'acord amb que una humana tant sensible amb la natura i que ara se'n veia gairebé privada de gaudir-ne, be mereixia que un follet amb poders com jo de, cada nit, traslladar-la en somnis a la Selva Negra perquè en gaudís i que, de dia, també li podia transmetre a joia de viure de la Selva Negra, anés a compartir la seva vida.



Se'm va aconsellar però que, a fi que jo conservés la meva salut "folletesca", seria bo que anés, al menys quatre cops l'any, a la Selva Negra a respirar el flaire dels avets a la llum dels estels, a dansar i xerrar amb els meus mestres i amics, se'm va recordar que era vulnerable si viatjava de nit per cels ignots, se'm va fer altres recomanacions i molts regals per a mi i per a la meva Amiga que vaig posar a la caputxeta i, finalment, un matí d'octubre vaig deixar la meva terra natal i l'endemà a la tarda era a Barcelona.



En arribar al seu pis, ella era a l'Hospital i la vaig esperar. A quarts d'onze de la nit la veig veure arribar des de darrera els vidres de la finestra i vaig anar al rebedor a esperar-la. I quan va obrir la porta amb la clau, vaig encendre la meva claror més joiosa i clara i el seu rostre és va il·luminar, i vaig començar a petonejar-la i a fer-li festes i a volar al seu entorn ple de felicitat i li vaig dir:



- Amiga meva, ja estic amb tu!



I ella es va posar a plorar de joia.





Estel.-Verd.



Nota: Si no voleu rebre més l'Estel-Verd, comuniqueu-ho a maria-assumpta@terra.es . Si voleu consultar els números anteriors i/o voleu fer comentaris a l'Estel-Verd, ho podeu fer a l'adreça d'internet http://www.estelverd.blogspot.com .