dilluns, 26 de febrer del 2007

Estel-Verd, n. 11




N.11


Estel -Verd.


No us podeu imaginar com em diverteixo quant us escric! Perquè heu de saber que sóc jo mateix, l'Estel-Vert en persona, qui tecleja els e-mails que rebeu, tot i que, per un bitxo de la mena mida (7,33cm), no és fàcil escriure en un teclat d'ordinador que fa 45 x 16,5 cm. Quan les lletres estan juntes les puc marcar amb els dos peus o amb un peu i una mà, sense haver de fer salts. Però, per exemple, per escriure la paraula "zona", de la "z" a la "o" hi ha 15 centímetres, 6,5 de la "o" a la "n" i 10,5 de la "n" a la "a". Per tant, he d'anar fent grans salts i, a vegades, volar d'unes lletres a les altres. I el més complicat és quan tinc que picar dues tecles alhora, per exemple per marcar les majúscules, els parèntesis o els interrogants. Però com que sóc molt àgil i eixerit, li he demanat a la meva Amiga que em doni un pèsol cru que faig servir com una pilota. De manera que, quan he d'escriure una majúscula, per exemple, "Verd", salto a la tecla de les majúscules i, al mateix temps, tiro amb fúria – i punteria - el pèsol sobre la tecla de la "v" i així surt "V". Us asseguro que escriure 4oo paraules que tenen de mitjana els e-mails que us envio per aquest sistema és un exercici prodigiosament mogut i saludable.


A més, per fer-ho més festiu i joiós, em poso música de fons i així escric tot ballant al ritme del que sona. La meva Amiga gaudeix molt de l'espectacle i diu que no hi ha res com un follet donant saltirons, giravolts i cabrioles per sobre el teclat de l'ordinador dibuixant una coreografia insuperablement àgil i embrollada alhora que va tirant enlaire un pèsol d'un cantó a l'altre. Ni en Nijínski ballava tant bé ni a cap coreògraf se li havia ocorregut unes figures de dansa tant enrevessades i divertides.


El resultat de tot això és que, a fi d'adaptar-se a la música que sona, l'escrit que us envio depèn, en gran manera, del que tinc ganes de escoltar i ballar. Per què ho entengueu, el proper dia us en donaré una mostra ben expressiva. El que avui us descric és la clau perquè capteu el e-mail del proper dia.



Estel-Verd.