dilluns, 19 de febrer del 2007

Estel-Verd, n. 10



N.10


Estel -Verd



Com us vaig dir, quan vaig néixer, els gnoms em van regalar una casaca molt bonica que porta una caputxeta màgica. Aquesta caputxeta és el meu tresor més preuat ja que té grans poders. La puc portar en tres posicions: tirada al darrera l'esquena, posada que em cobreixi el cap i posada més endavant, que em cobreixi els ulls i tot.


En el primer cas em serveix com de sac o de motxilla, i a dins hi cap de tot: llibres, tisores, flors dissecades, un coixí per dormir..., fins i tot quan fa uns cinc mil anys, un bromista que se'n reia perquè jo era tan petitó, em va regalar un mamut viu, li vaig entaforar i allà deu ser encara fins que decideixi treure'l. És com la porto habitualment, tant quan estic a la Selva Negra com a Barcelona.


Quant em poso la caputxa al cap, tal com es porten normalment les caputxes quan es porten posades, significa que tot el que dic o faig són coses importants, encara que seria millor dir que no les dic o faig jo, sinó la Veu de la Saviesa que parla o actua a través meu i jo em cobreixo el cap per respecte envers ella. És quan estic en contacte amb tots els móns: l'objectiu, l'Imaginari i el Superior


Perquè entengueu la funció de la tercera posició de la caputxa, la que em cobreix els ulls i tot, es comparable a la d'aquell joc que es fa amb els nens molt petits: se'ls tapa els ulls amb les mans i "el nen no hi és, on és el nen?"; s'aparta les mans i "el nen, sí que hi és!" Semblantment, quan jo em cobreixo els ulls amb la caputxa, si jo no vull, no se'm veu ni se'm sent i estic com desaparegut i jo no veig el món objectivament sinó el món interior i arquetípic. Però jo, visible o invisible, sí hi sóc, i amb més poders que mai. Es quan sóc més perillós ja que puc actuar invisible a través de l'inconscient sobre les persones, tant les que m'envolten com fins les que estan lluny, sense que aquestes se'n adonin.


De manera que, com passa amb tots els altres follets, desconfieu si no veieu l'Estel-Verd! Pot ser molt pitjor que si el veieu!!


I, sobretot, no em feu enrabiar!!!



Estel-Verd.