dilluns, 10 de març del 2008

ATENCIÓ! AVÏS D'EXCURSIÖ AL MONTSENY!

ATENCIÓ!

MOLT IMPORTANT!!!

 

Avís d'excursió al Montseny, el dissabte, 24 de maig.

 

(Us ensenyaré el meu Mamut, que em trauré de la caputxeta).

 

 

Desprès de parlamentar llargament i de consultar-ho amb alguns amics,  la meva Amiga i jo em decidit enviar-vos un missatge sense número i sense dir que era de l'Estel-Verd. No us penséssiu que és una història més, el deixéssiu per llegir-lo més endavant i us passés la data.   

Perquè la meva Amiga i jo hem decidit convocar-vos a tots els nostres amics pel proper quart dissabte de maig, dia 24. La finalitat és que tots els qui vulgueu, pugueu conèixer el meu Mamut que jo em trauré de la meva caputxeta.  Què us sembla? I si voleu informació sobre el meu Mamut, la podeu llegir a l'últim número de Estel-Verd, n. 51.

Així que ja ho sabeu, si creieu en els follets i voleu veure el meu Mamut, us podeu apuntar a l'excursió al Montseny.  La Pepi i en Mòllic ens han preparat un lloc molt bonic junt al Castanyer Cap de Dinosaure i que s'ha de caminar molt poc.   

Teniu que portar dinar, millor per compartir, i anar amb sabates còmodes. El Mamut és vegetarià però no menja vegetació del Montseny.

            Per organitzar l'excursió, contem amb la col·laboració de la Pepi i el Toni des del Montseny i de l'Anna, el Quim, la Consol, el Georgi, en Ferran i en Joan des de Barcelona, a més de l'Amiga meva i vostra. També hi col·laboren els follets: Mòllic del Montseny, Llum d'Alba de la Garrotxa, Barretina Torta del Berguedà i Botó d'Or de la Vall d'Aràn. S'admeten més col·laboradors voluntaris.   

Per favor, per saber els qui serem, heu de confirmar la vostra assistència abans del 5 de maig al comentari del número 51 al meu bloc d'Internet: http//www.estelverd.blogspot.com o bé al meu e-mail: estel-verd@terrejada.net  O al de la meva Amiga: m.assumpta.gr@gmail.com  . I si voleu preguntar alguna cosa, contesto al número de telèfon 93 284 26 50.

        Uns deu dies abans de l'excursió, quan sapiguem els qui som, us direm l'hora i el lloc exacte, segurament a l'estació de tren de Sant Celoni.

        Us agrairia que diguéssiu si porteu cotxe i si teniu places lliures i quantes  perquè hi pugueu portar, des de l'estació de tren fins a prop del Castanyer Cap de Dinosaure, les persones que no en tenen. En cas  que no hi haguessin prou places, cercaríem voluntaris per fer dos viatges. Ah! Podeu convidar a venir a qui vulgueu, però amb prudència: han de ser persones que tinguin molta imaginació, que creguin amb els follets i les fades, que tinguin ganes de fer gresca i que no els espantin els mamuts. 

        La meva Amiga i jo us hi esperem. Mentrestant, les trameses de les històries que us explico continuaran enviant-se cada quinze dies de la manera habitual.  

 

Estel-Verd.

 

                                                                                      

 

El meu Mamut