dimecres, 23 d’abril del 2008

Avís

BARCELONA, 24 d'abril del 2008

 

Hola amics:

Com que m'he adonat que el 5 de maig és el dia després d'un llarg pont, la meva Amiga i jo hem decidit perllongar dos dies més la data de confirmació d'assistència a l'excursió del Montseny per conèixer el meu Mamut. Per tant, ara teniu temps fins al 7 de maig inclòs per inscriure-us-hi. Si no sabeu si podeu venir, (com la nostra amiga Maria) també faig una inscripció dels dubtosos. Els pares i avis que  vinguin acompanyats de nens, els han d'inscriure. Recordeu que els nens i els follets ens acostumem a entendre molt bé.      

Fem memòria de les adreces d'inscripció: al meu e-mail: estel-verd@terrejada.net  

o al de la meva Amiga: maria-assumpta@terra.es . I si voleu preguntar alguna cosa, contesto al número de telèfon 93 284 26 50.

Els qui hagueu confirmat la vostra assistència, rebreu, uns dies després (vers el 12 de maig)  més informació sobre l'excursió. (lloc de trobada, menjar, jocs, etc.  

Apart dels humans i el Mamut, hi vindran molts altres follets, fades, animalons grossos i petits, etc. Ens ho passarem molt bé!!!

   

                                               Estel-Verd